ماگ حرارتی Fundamentals Explained

Wiki Article

به دلیل عریض بودن محیط و ابعاد طراحی در صورتی که تصویر شما دارای یک عرض کم باشد.

بر روی این ماگ های منحصر به فرد و جادویی می توان تصاویر مرتبط به کسب و کار ها را با استفاده از دستگاه های پرینتر مخصوص به چاپ رساند و از آنها به عنوان یک شیوه تبلیغاتی نوین و خلاقانه استفاده نمود.

بهتر است که لیوان های دو جداره را داخل ماشین ظرفشویی شست وشو ندهید.

من این ماگ رو برای هدیه خریدم از نظر ظاهری خیلی زیباست و بسته بندی قشنگی هم داره جنسشم خوبه نگران شکستن بودم که خوشبختانه بسته بندیش خوب بود و سالم اومد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر قصد هدیه دادن دارید و می خواهید یک کادوی متفاوت و جذاب به مخاطبین خود دهید ماگ جادویی سفارشی یک انتخاب هیجان انگیز خواهد بود. شما می توانید یک تصویر خاطره انگیز و یا چهره شخص مقابل را سفارش دهید.

چاپ روی ماگ حرارتی فرصتی عالی برای خلاقیت و شخصی سازی این لیوان های جادویی است. با استفاده از ایده های خلاقانه، می توانید هدیه ای منحصر به فرد و خاص برای خود یا دیگران تهیه کنید.

نشانی ایمیل شما ??????? ????? منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تکدو در شبکه های اجتماعی از جدیدترین تخفیف‌ها باخبر شوید

سرامیکی: رایج ترین نوع، بادوام، تنوع طرح بالا، قیمت مناسب

جنس لیوان سرامیکی و عالی بود چند بار از جاهای دیگه خریدم خیلی بی کیفیت فرستادن قیمتش هم خیلی مناسبه من کادو نگرفتم پشیمون شدم خواستید بگیرید تیک کادو رو بزنید.

شرایط استفاده حریم خصوصی سوالات متداول راهنمای خرید

در فروشگاه ونوس مارکت امکان خرید اینترنتی ماگ حرارتی سفارشی با قابلیت ارسال به عنوان هدیه به سراسر ایران وجود دارد. برای این کار گزینه “کادو شود” در صفحه محصول را تیک بزنید و در قسمت وارد کردن آدرس، با فعال کردن گزینه “حمل به آدرس دیگر”، آدرس گیرنده را وارد کنید تا ماگ به صورت هدیه در باکس‌های مخصوص کادو و در بسته‌بندی شکیل به آدرس مورد نظرتان ارسال شود.

ماگ پیرکس یک ماگ آشپزخانه ای است که از جنس شیشه و مقاوم در برابر حرارت و تقریبا شکستگی می باشد.

Report this wiki page